Sommarkläder mitt i vintern

Då vi i oktober 2011 alldeles spontant åkte till Side för en vecka hade jag smärre problem med att hitta en ny bikini - oktober är ju liksom inte högsäsong för sådana grejer. Men även om det var svårt så hade enstaka butiker kvar ett litet utval sommarkläder från den gångna sommaren; åtminstone i sina nätbutiker.
 
Men nu, i januari, är det ju nästan omöjligt att hitta sommarkläder! Det är enbart några få nätbutiker där man kan hitta det ena och andra plagget, men enkelt är det verkligen inte. Nu har jag i alla fall beställt två långa sommarklänningar från 3suisses - jag har i och för sig aldrig ägt en lång sommarklänning, men jag tänkte att det kunde passa ganska bra att ha något luftigt att ha på sig i Balivärmen och att samtidigt täcka ben osv. med tanke på besök i det ena och andra templet som Bali har att erbjuda.
 
Nu får vi bara hoppas att de sitter bra och är lika fina i verkligheten som på bilden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!