Träning vecka 2

Eftersom jag fortfarande (suck!) var sjuk förra veckan och jag hade gymförbud, blev det bara lite hemmaträning nu och då. Tur att jag köpte hantlarna vid jul så att jag kunde träna lite i varje fall. Men nu ser jag nog så fram emot riktig träning de sista fyra veckorna före semestern!
 
Måndag
Armar: Bicepscurls med hantlar (3 kg, höjde antalet till 3*20), triceps extensions med hantlar (3 kg), triceps kickbacks (3 kg), bent over row med hantlar (3 kg)
Axlar: Sidolyft (3 kg)
Mage: Båten (3*1 minut)
 
Triceps kickbacks:
Källa
 
Tisdag:
Axlar: Overhead press med hantlar (3 kg)
 
Onsdag:
Armar: Dips på stol (1*20,2*15), bicepscurls med hantlar (3 kg)
Rygg, axlar: Bent over row med hantlar (3 kg), front raises med hantlar (3 kg, 3*8)
Mage: Plankan (3*1,5 minut), båten (3*1 minut)
 
Båten:
Källa
 
Söndag:
Armar: Bicepscurls med hantlar (3 kg), dips på stol (3*15)
Axlar: Overhead press med hantlar (3 kg, höjde antalet till 3*20)
Mage: Båten (3*1,5 minut), plankan (1*1,5 minut)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!