Helgen

Jag hoppades ju på sköna, harmoniska stunder i goda vänners sällskap under helgen - och så blev det också! En riktig sommarhelg är det som ligger bakom oss och den här veckan ska bli ännu varmare. Fantastico!
 
Under helgen har vi
 
- ätit fantastisk lax med kokos-chili-sås vid den nya restaurangen Meer Gourmet. An någon anledning fick såsen kombinerat med hettan mig att beamas tillbaka till Bali.
 
- suttit i stadsparken och pratat med vänner samt lekt med gudson som så smångingom börjar åla sig fram.
 
- äntligen läst färdigt boken Niceville. Rekommenderar!
 
- grävt fram shorts, sandaler och tunna toppar.
 
- suttit många timmar på terassen och njutit av solen och en klarblå himmel utan ett enda moln.
 
- köpt en turkosfärgad tunika.
 
- ätit ny underbart god müsli med en maaaaassa jordgubbsbitar i! 
 
- unnat mig en peelig och en ansiktsmask en sen lördagkväll.
 
- ätit hallon.
 
- vattnat vattnat och vattnat i trädgården.
 
- svettats och sökt efter en sval bris.
 
- suttit på Strohhalm två kvällar, halvt ute - halvt inne. 
  
- gått en liten promenad i Bad Zwischenahn och sett 80plus-åringar på picknick.
 
- gått i mina Balisandaler för första gången. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!