Juli

Juli redan?!
 
Juli 2012 präglades tyvärr framför allt av sorg då min mans barndomsvän helt plötsligt gick bort. Som tur fick vi (eller jag närmare bestämt) också besök av finaste I så att man fick komma på lite andra tankar. Min gamla Peugeot gick tillbaka och jag skuttade omkring i en skramlig hyrbil. Vi tillbringade en lördag med fina vänner i Düsseldorf - i roligt japanska Hotel Nikko. En fotografering med gudson. En sommarfökylning på terrassen. Och en ny grill.
 
Juli 2013 har vi ärligt talat inte många planer för än. Jag hoppas att sommarvärmen hittar även till oss. Jag skulle mer än gärna njuta av värme, gå i sandaler och klänning, höra en eller annan konsert på kultursommaren och helt enkelt bara njuta av varma kvällar efter jobbet. Och grilla med jämna mellanrum. Please? Eventuellt blir det en eller annan helgresa, högst antagligen åtminstone till Dortmund. We will see. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!