En junihelg

Jag hoppas att ni alla hade en fin midsommarhelg. Här har det varit regn och sol om vartannat men ändå riktigt skönt. På fredagkväll var vi barnvakter och medan min man tog en drink med A efter det blev jag kvar och sitta med Sandra en stund efter att hon kommit hem - det var riktigt skönt att sitta och prata en stund. 
 
På lördag bar det av till Bremen där vi träffade en av Bs bekanta och hans fru som var på fortbildning i Bremen. Det var en riktigt rolig lördag - vi njöt av lördagens solstrålar vid Schlachte, gick i några butiker och bara hade det allmänt trevligt. Jag har aldrig varit med om att man någon man aldrig sett tidigare kramar om en och säger "Dich gibt's ja wirklich!" (du finns ju på riktigt!)...! Eftersom B och han båda är ögonläkare och hittills alltså enbart träffats i jobbsituationer eller på fortbildningar, har jag aldrig varit med. Men efter fyra år fick han nu alltså också lära känna mig, hehe... 
 
Den regniga söndagen tillbringade vi bland annat med att köpa nya orkidéer till både jobb och vardagsrum. Den här fina fick stanna hos oss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!