Min nya leksak

Plötsligt slog det mig (det tog inte ont): Jag har ju inte berättat om min nya leksak, min vita Samsung Galaxy S3 som jag köpte för två veckor sedan efter att min gamla HTC-mobil gett upp. Det var i och för sig inte den här mobilen jag egentligen var ute efter, men ibland händer oväntade grejer och så blev det så här! Hittills är jag väldigt nöjd! Snabb, perfekt skärpa, mycket plats för den ena och andra appen osv.
 
Källa
 
 
Det här fina fodralet med blommor på insidan hittade jag dessutom på Amazon - lyckan är fulländad! ;)
 
Källa
 
 

Kommentarer
Postat av: Danne

Jag har samma telefon och är nöjd med den. Stor nackdel är dock den dåliga batteritiden. Måste ladda den minst en gång om dagen, ibland två. Nu använder jag ju min ganska frekvent till både det ena och det andra, men jag är inte nöjd med batteritiden. Annars är den suverän, älskar skärpan i displayen!

Svar: Jo det är helt sant! Men jag hade före det en HTC Desire och den laddade jag också varje natt. så jag har blivit van redan ;)
PS. Svaret på utmaningen kommer nog snart! ;)
kunterbunt

2013-03-22 @ 14:06:27
URL: http://frokenminttu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!