Träning vecka 12

Det blir småningom bättre efter svackan efter semestern... Jag har fått dra ner på vikterna lite här och där, men senast nästa vecka vill jag vara helt back on track igen och ge järnet. Någonstans måste man ju avreagera sig efter det här helvetiska jobbet jag har just nu...
 
Måndag
10 min cykelpass som uppvärmning
Armar: Bicepscurls (15kg), tricepspress (17,5 kg)
Rygg: Latsdrag till bröst (40 kg), rodd
Mage: Situps (2*100 klassiska + 2*35 sneda crunches) + hängande benlyft + plankan
Bröst: Bröstflyes (20 kg), klassisk bänkpress, sned bänkpress (10 kg)
 
Onsdag
15 min cykelpass som uppvärmning
Axlar: Axelpress (15 kg), hantellyft åt sidan (2,5 kg)
Rygg: Hyperextensions med 5 kg vikt, latsdrag bakom huvudet (40 kg)
Mage: Situps (2*100 klassiska, 2*35 sneda crunches + hängande benlyft + plankan)
Ben: Adductor (38 kg), abductor (38 kg)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!