Oktober

Solen skiner, men morgnarna börjar bli riktigt kyliga nu. Och jag som just vant mig vid min nya läderjacka!
 
Förra året i oktober hämtade vi min nya bil, firade vår gudsons dop och tog in utemöblerna. Några varma dagar med 20 grader i mitten av oktober följdes av frost i slutet av oktober.
 
För oktober det här året har vi planerat följande: 
3 oktober: Helgdag
3-7 oktober: Besök av mamma och pappa
12 oktober: Vänners invigningsfest
17-18 oktober: Kanske kanske hämta Bs nya bil
 
Dessutom kommer finaste Tina på besök till Oldenburg! Och så är det sista månaden som B ännu är hos mig i Oldenburg. Sen blir det att pendla. Buhu.
 
Bildkälla: Weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!