Underbara lördag!

Efter en lång natts sömn väckte den underbara solen oss.  Vår i luften, även om vinden var rätt kall. Men det struntade jag i och drog på mig Converse och läderjacka i alla fall.Det blev en heldag på stan med god mat och shopping i det nya köpcentret!

Shoppingen började med att jag igår kväll köpte en take away kaffemugg från Designforum (där de för övrigt har ett otroligt stort urval Iittala-produkter - trodde knappt mina ögon då jag såg det!). Sedan fortsatte det till andra butiker, bland annat till Kauflust Sörens.


Från Desigual blev det en väska:


Från Kauflust Sörens fyra toppar som alla var nersatta från 29,90 till 10 euro/styck!:



Och sist men inte minst: en ny nyckelring från Designforum:


Ikväll blir det vin och fingerfood hos några vänner - underbart!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!