November

Oktober flög förbi. Hux flux. För att vara en av de månader jag gillar minst, var det rätt så milt och fint jämfört med hur det kan vara ibland. Javisst, det regnade ibland och jag blev till och med tvungen att skrapa is från bilfönstren en morgon, men annars var det hur bra som helst! Och solsemestern i början av månaden gjorde verkligen susen!

Nu är det alltså redan dags för november - årets sista normala, vardagliga månad!

I november har jag tänkt hälsa på fina vänner, gå på julmarknad, dricka årets första glögg, inreda det sista i vårt nya hem (ja jättenytt är det ju inte mera, men you get it), se fram emot julen, planera nyår, fotografera detaljer på olika julmarknader, köpa fler lyktor för hemmet, dricka Chai Latte, kura ihop mig på mysiga caféer och barer med goda vänner, se en god väns mage växa ännu mera och smida vårens resplaner.

Could be worse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!