day 21 - your day

Min dag började med väckning kl. 6:30. Efter en trög start på dagen, jag-har-inget-att-klä-på-mig och kaostrafik lyckades jag få mig till jobbet till kl. 8. Efter det bestod dagen av vanligt jobb kryddat med ett möte med goda semlor och halveffektiva resultat, Rittersport Olympia, frustrerade försök att få till de riktiga formuleringarna för viktiga dokument samt ett och annat telefonsamtal.

Nu tycker jag att jag har gjort mig förtjänt av en avslappnad kväl! Det blir middag i min favoritrestaurang tillsammans med världens bästa vänner. Fingerfood - here I come!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!