What a fantastic Saturday!

Jag njuter av en alldeles underbar lördag! Solen skiner, jag har ätit gott och varit på äventyr med de bästaste av vänner hela dagen!

Efter en skön lugn morgon och en god lunch hemma träffades vi med T, A och N för att se på Oldenburgs nya shoppingcenter som öppnar den 16 mars! Eftersom det inte är öppet för allmänheten ännu var vi lite VIP - tack T! Det kommer att bli fantastiskt: Vila Clothes, Gina Tricot, Sushirestaurant, Tacobar osv. osv. Oh yes!

Dessutom unnade jag mig några hårprodukter från Toni & Guy (ja inte i shoppingcentret då, utan i en annan butik!):



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!