Träning vecka 46

Eftersom min fot mår bättre vill jag de kommande veckorna satsa lite mer på mina cardiopass. Den här veckan blev det ett löppass för första gången på en längre tid, det gjorde riktigt gott!
 
Måndag:
30 min cykelpass (17,5 km)
Styrketräning:
Armar: Bicepscurls (20 kg), tricepspress (17,5kg)
Rygg: Latsdrag till bröst (40 kg), rodd
Mage: Situps + plankan
 
Tisdag:
Pilates (hemmaträning med DVD)
Push ups (3*15)
 
Onsdag:
20 min löppass (2,5 km, 227 kcal)
Styrketräning:
Bröst: Bröstflyes (20 kg), sned bänkpress (11,25 kg), klassisk bänkpress
Rygg: Hyperextensions med 5 kg vikt
Mage: Situps (2*100 klassiska + 2* 25 sneda crunches), plankan
 
Söndag:
Dips på stol (3*12)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!