18 april 2013

Vi har haft fina vårdagar hela veckan nu med sol och ca 17-18 grader. Men vädret tycks spela ett spratt med mig ändå:
 
På måndag var det soligt och varmt hela dagen. Då jag åkte hem från jobbet började det regna. 
På tisdag var det soligt och änu varmare hela dagen. Då jag åkte hem från jobbet blev det mulet och blåsigt. 
På onsdag: Se tisdag.
 
Snälla sol, kan vi göra en deal? Jag skulle gärna träffas med dig utanför jobbet på kvällen de kommande dagarna, veckorna, månaderna. Kan du spara lite energi och ljus tills jag slutar jobbet? Dina buddies Vinden och Regnet kan du gärna skicka till andra breddgrader så länge. Thank you och merci!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!