28042013

Efter en grådaskig, kall och något för lugn lördag har vi en skön söndag bakom oss. Jag fick bland annat för mig att baka en rabarberkaka med vit choklad direkt efter frukosten - till eftermiddagskaffe kom familjen K med vår gudson som var på ett riktigt solskenshumör och strålade i kameran då vi tog en spontan kort fotoshooting. 
 
 
För övrigt har vi tagit det ganska så lugnt; igår fick jag äntligen sommardäck på bilen. Till min stora glädje kostade det inte en cent - första gången efter att man köpt ny bil är det gratis hos Volkswagen Oldenburg. Tackar och bockar!
 
Tanken på att det bara är en kort vecka som ligger framför oss är ganska skön, måste jag säga. Första maj blir det grillpremiär 2013 på vår terrass. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!