Träning vecka 28

Även om det bara blev ett träningspass på gymmet den här veckan hann jag med en hel del smått och gott på hemmaplan. Inte alldeles fel alltså. Bland annat började jag med övningen jägarvila på första gången på evigheter; nu gäller det att bli bättre på den! Det lär ska vara en varm vecka som väntar på oss nu, så vi får se hur det blir med träningen. 
 
Måndag:
Mage: Plankan (2,5 min), båten (1 min)
Ben: Jägarvilan (1,5 min)
 
Tisdag:
Mage: Plankan (2 min)
Ben/bak: Jägarvilan (1,45 min), benlyft åt sidan (3*15)
Armar: Biceps med hantlar (3*20)
 
Onsdag:
20 min löppass (2,5 km, 234 kcal)
Rygg: Rodd
Bröst: Bröstflyes (20 kg)
Armar: Triceps (17,5 kg)
Mage: Situps (2*100 klassiska, 2*40 sneda crunches), plankan (ca 2 min)
 
Torsdag:
Ben: Jägarvilan (2 minuter)
Mage: Sidoplankan (3*10), plankan med armlyft (1 min)
 
Söndag:
Ben: Jägarvilan (2,5 min)
Mage: Plankan (2,5 min)
 
Jägarvila (Källa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!