Balishopping

Om någon dag kommer det upp fler semesterbilder här, men före det tänkte jag visa vad jag shoppat på Bali. Bali är verkligen ett riktigt shoppingparadis; man får en massa fina grejer för en billig peng. Men man måste pruta en hel del: Hälften av det ursprungliga priset är i de flesta fall ett någorlunda bra resultat, så ge inte upp direkt om ni åker dit! Fast jag har ju turen att ha en man med turkiska rötter; det här med att pruta är helt hans grej och jag behöver inte bekymra mig, hihi!
 
Jag satsade mest på accesoarer; det blev tre halsband, två plånblöcker och ett par sandaler. Dessutom köpte jag ett kameraobjektiv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!