Clinique

På vår shoppingrunda i Düsseldorf på lördag köpte jag Cliniques hudkräm Moisture Surge Overnight Mask. Jag hade läst om den för en tid sedan och tyckte att det lät riktigt vettigt. 35 euro kostar den - inte direkt den billgaste krämen man kan snubbla över, men om den är bra så lär det väl ska löna sig. Man måste ju få lyxa till det för huden också ibland. Krämen använder man istället för vanlig hudkräm till natten - den lär ska förse huden med särskilt mycket fuktighet.
 
Det visade sig i vilket som helst vara ett bra köp - jag fick en massa prover av Cliniques andra produkter med mig. Man tackar och bockar!
 
 
Till vänster krämen jag egentligen köpte, till höger gratisproven.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!