Jabra Freeway

Igår fick jag min efterlängtade Bluetooth högtalartelefon till bilen - tack till mamma och pappa för den tidiga julklappen!
 
Det här med att tala i vanliga mobiltelefonen i bilen kan ju bli ganska dyrt med tanke på eventuella böter... Men för de ganska få kilometrar som jag kör skulle det inte ha lönat sig att beställa Volkswagens egna integrerade högtalartelefon då jag beställde bilen. Den var helt enkelt för dyr.
 
Bildkälla
 
Men särskilt nu när B inte är hemma och vi pratar i telefon mer än tidigare har jag märkt att jag svarar i telefonen i vilket fall som helst och hoppas på att inte möta polisbilar under tiden. Eftersom vi dessutom pendlar på helgerna och jag med jämna mellanrum kommer att köra till Dortmund (tågåkande med Deutsche Bahn är av olika orsaker inte direkt min favorit sysselsättning) kan man nästan påstå att jag var i akut behov av en högtalartelefon.
 
Första intrycket är väldigt positivt; helst skulle jag ha ringt och väckt alla vänner och bekanta på väg till jobbet tidigt imorse, men jag ringde ändå bara min man, som var vaken i vilket fall som helst. Och det funkar alldeles utmärkt. Får se hur den beter sig på motorvägen till Dortmund imorgon, men som sagt - första intrycket är väldigt positivt.
 

Kommentarer
Postat av: kerstin

:-) :-)

2013-11-20 @ 12:15:52
Postat av: Maria

M & P är bäst :-)

2013-11-20 @ 23:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!