Minusgrader

Då jag körde hem från ett kort träningspass igår kväll och termometern i bilen visade +0.5 så anade jag redan att det skulle bli en kall natt. Minus tre grader var det slutligen imorse... Brr!! Vinterjackan fick åka fram redan förra veckan, nu ska jag nog också gräva fram den varma halsduken jag fick i augusti. Då kändes den lite malplacerad, men nu lär den ska komma till nytta.
 
Ikväll blir det sushi med kollegerna. Om inte det tinar upp lite under dagens lopp kanske sushin för min del byts ut till en varm Tom Kha Gai-soppa. Vi får se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!