Friends

Efter att på helgen rätt spontan träffat en gammal vän som jag inte sett på över två år, får jag den här veckan njuta av att finaste Tina är på besök i Oldenburg. I och för sig inte hos oss utan hos sin syster, men ett par gånger hinner vi träffas. Ett år sedan sist! Tidigare bodde hon i Oldenburg och vi var väldigt väldigt goda vänner - oj hjälp vad hon saknas här alltså. Oavsett hur länge vi inte har setts, känns det alltid som om det hade varit igår. Vi är helt på samma våglängd, vi två!
 
Igår kväll körde jag - nästan med ögonen i kors efter en lång arbetsdag - till Westerstede för att hälsa på henne. Det bjöds på god Käsespätzle till kvällsmat - japp, den låg som en klump i magen hela kvällen... Och imorgon kväll får jag förhoppningsvis tillbringa hela kvällen med henne, om allt går vägen.
 
Süße, ich habe dich ganz doll lieb!
 
Den här bilden passar bara för bra, hihi!
Bildkälla: Weheartit
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt med sådana vänner som man kan träffa efter ett år eller flera år och det känns som förr :)

Svar: Ja verkligen! De är guld värda!
kunterbunt

2013-10-18 @ 11:16:34
URL: http://www.saralene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!