Träning vecka 43

 
Måndag
Så här fullt har gymmet inte varit sedan alla nyårslöfte i början av året. Hujedamej! Det blev inget löp- eller cykelpass för mig inte; istället hann jag med ALLA övningar på min måndagsplan, hurra!
Armar: Bicepscurls (20 kg), tricepspress (22,5 kg)
Rygg: Latsdrag till bröst (40 kg)
Bröst: Sned bänkpress (10 kg), klassisk bänkpress (level 9), bröstflyes (20 kg)
Mage: Situps (200 klassiska + 2*40 sneda crunches), hängande benlyft (2*15)
 
Onsdag
30 min löppass (4 km, 370 kcal)
Axlar: Axelpress (20 kg), hantellyft åt sidan (2,5 kg)
Rygg: Latsdrag bakom huvudet (40 kg)
Mage: Situps (2*100 klassiska, 2*40 sneda crunches)
 
Torsdag
Mage: Sidoplankan (3*12)
Armar: Dips på stol (3*15)
 
Söndag
Mage: Sidoplankan (3*12)
 
Pinterest
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!