14 februari 2014

Glad alla hjärtans dag aka vändag! Eller helt enkelt: Happy Valentine's Day!
 
Det är mitten av februari och exakt en månad tills vi åker till Thailand. Det är inte enbart ljusare på kvällarna när jag åker hem från jobbet utan det börjar till och med bli ljust på morgnarna. Äntligen. Solen har skinit och temperaturen har klättrat upp till sju åtta grader de senaste dagarna - ja ibland till och med till tio grader - och jag ber en liten bön att vintern har kommit och gått för den här gången. De där två veckorna räcker mer än bra. Vielen Dank.
 
Fredag och min man kommer hem. Jag gör en liten happy dance och räknar timmarna tills arbetsdagen är över. Feierabend.
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

En Glad Alla Hjärtans dag till dej också!

2014-02-14 @ 09:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!