21 januari 2014

Tisdag är det idag och jag lever fortfarande på minnena från en fin helg. Underbart fina dagar på tumanhand med min bästa B, en solig lördag, shopping av ny hudkräm och en tröja, långa nätter, fantastiskt god lunch, sköna samtal bara vi två, söndagskaffe med vänner, en sväng till IKEA bara för att köpa lösgodis osv. Bättre kunde det knappt bli. 
 
Efter många om och men har det nu gått och blivit kallt. Ja inte iskallt då, men kallt i alla fall. Kallare. Kallare än tolv grader. En blinkande nolla välkomnar mig varje gång jag stiger in i bilen. Huttrande promenader på lunchpausen. Men att man man redan får de första vårblommorna i butiken piggar upp en hel del!
 
Nästa vecka har jag två dagar ledigt - hurra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!