Långhelg i NRW väntar

Den här helgen är det min tur att åka ner till Nordrhein-Westfalen, för en förlängd helg till och med. På lördag ska Besim på fortbildning - under tiden tänker jag gå omkring i Düsseldorf och kanskekanske shoppa lite. På söndag blir det nog bara kvalitetstid på tumanhand och på måndag blir det dags för ögonkontroll hos Bs kollega. När kollade jag senast upp mina ögon - när jag var tio kanske? Jösses. 
 
Hem åker jag endera på tisdagkväll eller onsdagmorgon. Skönt ska det bli att få sova bredvid min B i minst fyra nätter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!