Dagens

Dagens väder: soligt och torrt men riktigt kyligt på morgonen
Dagens humör: bra. Arbetsdagen kändes lång, men ändå helt bra.
Dagens miss: Att jag totalt glömde att B slutade tidigare och att jag egentligen skulle luncha med honom. Trösten var att jag inte skulle ha hunnit med det även om jag hade kommit ihåg det eftersom jag hade ett möte just då han hunnit till universitetet.
Dagens lunch: Kyckling-curry-gryta med ris
Dagens outfit: svarta byxor, blå topp och grå kofta
Dagens aktiviteter: jobb, jobb, jobb
Dagens lyx: Att märka att en medarbetare i en annan avdelning som tidigare varit alldeles omöjlig har blivit riktigt trevlig på senaste tid.
Kvällens planer: Gym!

Dagens modeinspiration:


stylefruits.de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!