Beautiful blogger award

Marie som skriver så fint har gett mig en "Beautiful Blogger Award". Tack för det! När man fått denna award så ska man kopiera och klistra in bilden, länka till den som nominerat en, berätta sju saker om sig själv, och sist nominera sju andra som man tycker förtjänar awarden.

Sju saker om mig:
1. Jag sover helst i sidoläge, på vänster sida
2. Om jag inte får frukost är dagen förstörd
3. Jag får lätt beslutsångest
4. Jag tycker inte att gult är fult
5. Fingerfood vario på restaurant Zocalo är min favorit "gå-ut-och-äta-maträtt"
6. Jag tycker att det är otroligt tråkigt att vattna blommor
7. Shiraz är min favorit vad gäller rödvin

Dessa sju bloggar har enligt mig förtjänat en award:
Emelie Ohlsson - för att hennes foton är så underbart vackra!
Linda - för att hon snart ska bli mamma och skriver vackra texter med djupa tankar om livet
Garderobsgrubbel - för att hon är så otroligt duktig!
Ina Karlsson - för att hon är pilot! Hur coolt är inte det?!
Frida Linnman - för att jag gillar hennes avslappnade stil att skriva om vardagen
missminttu - för att hon har en söt och knasig katt!
du fehlst - för att hon har ett distansförhållande och jag känner igen mig i varje situation hon beskriver. Tacka gud att jag inte längre är i den situationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!