Canon EOS 500D

Ni kanske i förra inlägget undrade vad det var jag hade lånat från jobbet och vad det var jag skulle syssla med resten av dagen. Nu är det så att jag har gått och blivit kär! Det var kärlek vid första ögonkastet. Jag vet att det enbart blir en kort affär, men en intensiv sådan! Jag har nämligen fått låna en Canon EOS 500D av min kollega. Jag funderar ju på att eventuellt köpa en 1000D men var inte ännu säker på om jag ska köpa den. Därför fick jag den stora stora äran att låna min kollegas (eller egentligen vår avdelnings) kamera i ett par dagar. Gud vad den är bra!

Den är ju absolut några klasser bättre än 1000D, men åtminstone får man en liten uppfattning om hur det är att fota med en sådan kamera. Underbart! Här är några foton:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!