day 07 - whatever is on your mind

Vet ni vad? Nu har jag semester!! S-E-M-E-S-T-E-R!!! 16 hela dagar!! Ojoj vad jag ska njuta! Under det senaste året har jag aldrig haft längre ledigt än en vecka, så ni kan ju föreställa er hur lyxigt det känns! Det ska firas jul och nyår, naglar ska fixas, hår ska färgas på nytt, frisörer för bröllopet ska testas, brudklänningar ska provas och min nya kameran ska få visa vad den går för! Dessutom väntar god mat och kvalitetstid med min älskade!

Igår kväll slog jag in de första julklapparna. Har faktiskt köpt alla nu, utom en, nämligen för min älskade. Jag hoppas att jag får någon fantastisk idé nästa vecka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!