Gott nytt år

Jag tänkte ta och önska er alla ett gott nytt år redan nu och som man säger i Tyskland "guten Rutsch", alltså "rutscha" in bra i det nya året ikväll!

Kl 14:30 ska jag till frissan och sminkas och få håret fixat (testar frisör för bröllopet, that's why). Efter det ska jag ännu förbereda en liten grej till efterrätten ikväll och vid åttatiden bär det av till vår vän Tobi, som kockar för oss alla. Vi blir antagligen sju personer. Jag ska förstås ta med min nya stolthet, kameran, så ni får se foton sen.

Have fun!


weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!