Helgen

Efter att ha tillbringat en fredagkväll med egentid har det varit en mycket skön helg. Även om det har varit kallt och snöat och även om jag har haft våta fötter pga. mina idiotiska stövlar. Helgen har gått i god mats och bästa vänners sällskap. Igår blev det först en sväng till min hatpub (men med rätt sällskap var den inte så tokig den heller), en ljummen glögg på julmarknaden och sen till Loft där vi lyckades få typ stans sista bord - det är helt otroligt hur mycket folk som rörs på stan nu före julen!! Man borde reservera bord varje helg! Nu har jag nyss varit på gymmet, ska snart hoppa i duschen och sedan väntar lite söndagslyx vid Vapiano.

Här är några bilder från de senaste dagarna:

Mandariner och nötter i en glasskål skapar adventsstämning:


Nya knoppar på orkidén som inte blommat sedan ett år! Du där i mitten - you can do it! Yes you can!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!