Julafton 2010

Oh vilken skön julafton det blev! Eftersom alla vägar var så otroligt hala fick Besim ledigt redan igår - underbart! Jag svettades med att göra mitt livs första nötstek i ugnen, men med tanke på att det var min första blev den faktiskt riktigt bra. Till lunch blev det en lätt soppa och sedan blev det julmiddag med steken och alla möjliga anda godheter. Ungefär så här såg vårt julbord ut (morotslådan saknas här ännu):

Efter middagen öppnade vi alla fina klappar: förutom plattången (som ännu är på posten på väg hit) fick jag av Besim Dan Browns bok "Den förlorade symbolen" och parfymen Boss Orange. Av mina föräldrar fick vi bland annat en fin kobok, bordduk, serviettringar och en smörkniv.

Sedan blev det Forrest Gump på teve, choklad och varma strumpor. På kvällen blev det en cider och ett glas vin i centrum på tuman hand. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!