Shoppingfynd

Brrr vad kallt det ännu är i Oldenburg! Vi har bara tagit det lugnt de senaste dagarna: igår var vi till Bremen men jag började känna mig sjuk så vi blev inte där så länge. Som tur mår jag mycket bättre idag; 10 timmars sömn gör susen! Idag har vi ätit god lunch i centrum och träffade Julia och Tobi just då vi skulle betala, så det blev ännu en kopp kaffe medan de åt sin lunch.

Under de senaste dagarna har jag nog också shoppat lite. Bland annat en varm skön tröja från Promod (36,95 euro) och en kortärmad tröja från H&M som var nersatt från 29,95 euro till 15 euro Me like!


Ifall någon söker mig inom de kommande timmarna: jag är i Vapiano med goda vänner - längst till höger i hörnet med de bekväma röda sofforna. Antagligen med ett glas rödvin i handen och ett leende på läpparna.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!