Tisdag, 27 juli 2010

Jag måste medge att det nya jobbet är riktigt kul. Jag går gärna till jobbet för tillfället. Klart att det finns saker och ting som är mindre spännande, men den nya utmaningen gör mig gott, indeed. Efter jobbet var jag på ett gympass för andra dagen i rad - var inte särskilt peppad på att vara ensam hemma, så det blev riktigt kul att svettas lite och prata strunt med bekanta.

Nu söker jag efter väggdekorationer/-bilder för insidan av badrumsdörren. Vi har haft en bild med två vallmoblommor där hittills, men de har bleknat från rött till gult, så det ser inte så fint ut längre. Det behövs någt nytt. För övrigt funderar jag på vad jag skulle kunna överraska B med när han kommer hem igen om 1,5 vecka. Idéer mottages mer än gärna!

En tysk klassiker med kul text som avslutning:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!