Nyårsfrisyrer

För tillfället funderar jag på frisörer (och frisyrer) för bröllopet. Eftersom jag ju i vilket fall som helst vill testa frisören innan jag bestämmer mig för vem som får pilla i mitt hår för bröllopet, så tänkte jag att jag lika gärna kan kombinera en "testfrisyr" med att vara fin i håret på nyårsafton. Hellre det än att vara och testa en frisör, ha världens finaste hår och sedan gå på ett träningspass till exempel! Det blir i så fall någon relativt enkel frisyr för nyårsafton, kanske med någon liten fläta. Typ som på bilderna nedan. You get it.






Nu blir det sushi med n
ågra kolleger. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!