Perfekt söndagkväll

Jag har haft den perfekta söndagkvällen!! Efter ett pass på gymmet i gott sällskap blev det rätt spontant ett besök till Vapiano med älskade B, bästaste T och några andra. Oh vad jag kommer att sakna T när han flyttar bort!! Efter gymmet var jag så otroligt hungrig att den planerade salladen i ett huj förvandlades till min Vapianofavorit, Rucola Ravioli! Efter att vi hade ätit slängde vi ner oss i de underbara röda fåtöljerna och sofforna och skvallrade om de andra gästerna tatueringar och skrattade tårar åt veckans bästa story. Underbara underbara människor! Det här är vad jag kallar guldkant!


google.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!