Saker jag gillar just nu

Även om dagen började med att jag lyckades få marmelad i mitt nytvättade hår (fråga inte hur det gick till!), blev det en någorlunda bra och lugn måndag. Men kallt som attan var det imorse. Ryktet att en del personer blev tvungna att skrapa is från bilfönstren imorse visade sig inte vara ett rykte utan helt sant. Otroligt!

Två saker jag gillar just nu som lyser upp vardagen lite är:

Nespressokaffe i Starbucks take away mugg kl. 7:30 på morgonen

weheartit.com

Träningsflyt - jag befinner mig i en väldigt effektiv träningsfas för tillfället, vilket jag njuter av. Tanken på kvällens träningspass hjälper mig genom nästan vilken irriterande situation på jobbet som helst.

psychologytoday.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!