7 april 2011

Idag har jag

Haft ett smärre gräl med Nespresso-maskinen. Vi är av olika åsikt om vad mjölkskum är. Och det klockan 7:30 på morgonen.

Tagit ut en joghurt ur skåpet, ställt den på diskbänken och åkt till jobbet. Next stop för joghurten 10 timmar senare: the trashcan

Fått parkeringsplats mitt i centrum där det aldrig finns en ledig lucka. Jag blev tvungen att kolla två gånger att jag inte stod fel.

Inte fått böter även om jag inte betalade för parkeringen. Amen.

Gått 1,5 h tidigare från jobbet för att få klippt och färgat håret

Skrattat gott åt en som ringde mig på jobbet. Dum dummare - ja vadå?!

Rockat till Medina i bilen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!