26082011

Det första jag hörde då jag vaknade var "Thank God It's Friday!. Well, amen. Det varnas för storm och ösregn för hela dagen idag, men hittills skiner solen. Man får hoppas att det förblir så!

Men idag, idag kommer världens sötaste och finaste par från Siegburg och Mönchengladbach till oss! Det skulle inte vara helt fel att alltid få se dem med två veckors mellanrum, men men... Om det inte börjar regna så blir det en sväng till stadsfesten ikväll, tillsammans med morgondagets brudpar och deras gäster. Som varje år under stadsfesten kommer stan att vara så full med människor att det tar 10 minuter att gå 200 meter. Men en gång per år kan även det vara helt kul. Även om det blir en kort kväll för mig; imorgon är det min tur att lugna brudens nerver, laga frukost och köra henne till frisören.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!