Sigma 18-200 mm

Till födelsedagspresent av Besim fick jag ett nytt objektiv för min Canon EOS 500D, nämligen ett 18-200 mm från Sigma! Hittills är jag väldigt nöjd med det; det verkar funka bra i de flesta situationerna! Eftersom det som standardobjektivet börjar vid 18 mm ersätter det mitt gamla objektiv, samtidigt som det ger en bättre möjligheter att zooma (upp till 200mm istället för 55mm på standardobjektivet). Även om det naturligtvis är något tyngre än standardobjektivet, är det inte särskilt tungt. På helgen blir det upp till bevis då jag tänker ta med kameran till våra vänners bröllop.


Mein Geburtstagsgeschenk; das 18-200mm Objektiv von Sigma. Scheint für die meisten Situationen geeignet zu sein! Am kommenden Wochenende wird es zum ersten Mal richtig zum Einsatz kommen, auf der Hochzeitsfeier von unseren Freunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!