2011: Året som (nästan) gått

Så småningom närmar sig året sitt slut; det blir dags för en tillbakablick på året som nästan gått.

Vi flyttade till ett hus med egen trädgård, carport och mycket utrymme. Under sommarens varmaste dagar.




Vi gifte oss en perfekt augustidag. Tack än en gång till er alla som var med - you made our day!



Vi firade två andra pars fina bröllop. Ett i Finland och ett i Tyskland.


weheartit

Vi var med om både Lifestyle shooting en varm majdag och After Weddding shooting en vacker höstdag i oktober.



© Lutz Karau

Vi gick en danskurs för bröllopet.



Finland vann ishockey-VM. Vem hade trott något annat liksom?! Jag hurrade ensam i ett annars bara fullt Strohhalm.


google

Jag upptäckte min passion för fotografering med min nya Canon EOS 500D.



Schlosshöfe öppnade i mars. Roligt med tanke på alla nya butiker och shoppingmöjligheter med tak över huvudet. Tråkigt med tanke på att invigningen betydde att en kär vän skulle flytta bort. Mission completed, off to new shores liksom.



Vi var på Jan Delay-konsert en kylig januarikväll.


www.hamburg-web.de

Vi åkte två gånger till Turkiet: Till Istanbul med en massa vänner och till Side på tumanhand.



2011 var nog ett väldigt väldigt fint år! Jag ser fram emot 2012 och hoppas att det blir lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!