December

December. Årets sista månad. Årets festligaste månad (bortsett från augusti det här året då, tihi!).

I december har jag inte så många arbetsdagar kvar till semestern. Jag har tänkt ta ledigt från och med den 22 december för att hinna fixa i ordning allt för julen. Jag har tänkt gå på julmarknader så mycket jag hinner, fotografera juldetaljer och den första snön (för den kommer väl snart?), fira en vacker jul med några vänner, fira ett fint nyår med god mat, skratt och ännu flera vänner.

December. Another year has (almost) gone by.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!