Resor 2011

Det börjar bli dags för en tillbakablick på årets resor. Det blev nog en och annan rolig resa!

Istanbul
Först ut 2011 var en resa jag inte kommer att glömma i första taget, nämligen vår stadssemester i Istanbul i april tillsammans med fem goda vänner. Efter fem dagar med fullt program var vi trötta men väldigt väldigt lyckliga. Denna resa skulle jag göra om när som helst!








Finland
Följande resa gick av stapeln i juni och innehöll besök hos familj och vänner samt - inte minst - en god väns bröllop. Hett var det och lite tid hade vi, men fina dagar tillbringade vi i olika gamla hemknutar!





Köln
I juli bar det av till Köln för att krama på en saknad vän! Både Bonn, Köln och snygga fyrverkerier fyllde helgen! Inte många bilder jag har att bjuda på dock - jag ville inte bära på kameran i ett proppfullt Köln under showen...




Norderney
I september väntade vår första resa som gifta. Den bar av till Norderney tillsammans med två goda vänner. Fantastiskt väder med sol första dagen, regn och rusk andra dagen. Men roligt hade vi det anyway. Och jag sprang omkring med kameran i högsta hugg.



Side
Solsemestern 2011! Väldigt spontan, men väldigt väldigt välbehövd efter både flytt och bröllop. En vecka på tumanhand med sol, god mat och ljumma kvällar! Underbart!






Mönchengladbach
Sista resan 2011 gick till Mönchengladbach för att hälsa på goda vänner. Kallt var det, men roligt hade vi det. Outletshopping och julmarknad präglade helgen. Tyvärr kan jag inte bjuda på foton från den här resan eftersom kameran blev hemma.

Får se vad 2012 bjuder på i reseväg!

Eine Zusammenfassung der Reisen 2011 - mal schauen, was 2012 reisetechnisch zu bieten hat!


Kommentarer
Postat av: Lutz Karau

Hut ab, das sind wunderbare und grafisch interessante Fotos! Besonders toll gefällt mir das Foto des kleinen Wasserfalls.

Wir reisen ebenso gern und freuen uns schon auf unsere Ziele für 2012!

2011-12-15 @ 08:05:18
URL: http://blog.lutzkarau.de/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!