Brudskor

För tillfället är jag på jakt efter brudskor. Som sagt så ska de inte vara vita, utan i en färg som passar till resten av vårt färgschema; vilken tänker jag inte berätta här! Det är svårare än jag trodde att hitta snygga brudskor i just den färgen; på en del amerikanska sidor finns det väldigt snygga exemplar men tyvärr leverar de inte till Europa. Damn it! Här är i alla fall några av mina favoriter jag hittat under de senaste dagarna; oavsett färgen!

Vilken är er favorit?










6pm.com, weddingfeet.com, zappos.com

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh dom beiga var jättefina vännen! Neutrala och med en finfin detalj :)

2011-02-15 @ 21:04:40
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Lina

Nr 3 var hur söta som helst! Lycka till med det stundande bröllopet :)

2011-02-15 @ 22:39:28
URL: http://ochbryrmig.blogg.se/
Postat av: Irene

De översta är min favorit :) Glömde skriva att du kan ju googla på märket och se om du hittar dem i någon annan affär - amerikanska sidor kan ju fungera som inspiration på det sättet. Säkert finns samma skor i andra affärer också...

2011-02-16 @ 07:56:07
Postat av: Adisa

Svar: Ja drömma måste man få man kan ju alltid göra små ändringar från sina inspirationskällor =)



Jag gillar skor nr 6 bäst =) annars är 4 och 5 snygga med =) Det är svårt att hitta skor till bröllopet man vill ju ha något bekvämt och snyggt som passar till allt annat. Hade samma problem där =P Lycka till hoppas du hittar de du vill ha!

2011-02-19 @ 22:04:03
URL: http://fashionwife.blogg.se/
Postat av: Heidi

Absolut de knallrosa! :)

2011-12-29 @ 17:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!