En första gnutta vår?

För ett par dagar sedan gick solen upp då jag körde till jobbet. Det har inte hänt på länge, I'm telling you! I backspegeln såg jag det stora fina orangefärgade klotet klättra upp bakom horisonten. Den liksom låg där och såg finurlig ut, I'm back.

Jag v
ågade dock inte fundera på huruvida våren kan tänkas vara på väg. Men idag har vi haft en väldigt fin dag: ca +8 grader och sol. Jag har jobbat med öppet fönster hela dagen utan att det blev för kallt! Riktigt riktigt skönt! Tänk vad vädret kan göra för ens humör och energi!

weheartit.com
Det är ju faktiskt redan februari - länge kan det väl inte ta innan det svänger p
å riktigt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!