Fullt ös!

Helsike vad det är stressigt på jobbet just nu! Jag är i och för sig mest effektiv och trivs bäst då jag har mycket att göra, men jag har nog två järn för mycket i elden! Tacka gud för tidsinställda inlägg, annars skulle det nog vara dött på bloggen these days!

Nu har vi just varit och handlar och jag passade på att fylla på lakritsförrådet. Man måste ju belöna sig mitt i stressen.

Så här såg jag ut igår - och jo, mitt hår har vuxit ganska mycket sedan den senaste outfitbilden. Lite längd måste jag ju få till så att man kan göra en snygg frisyr till bröllopet!


Byxor: Promod, långärmad topp & grå topp: H&M, kofta: Zara, smycken: I am

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!