Jeans & jewellery

Idag sade en kollega till mig att om han skulle vara tvungen att beskriva mig utgående från min klädstil skulle han beskriva mig som "jeans och smycken". Det passar nog ganska bra. Naturligtvis går jag i svarta byxor, kavaj och högklackade skor då jag har viktigare möten på jobbet eller då jag bara känner för det, men ofta blir det ett par snyggare mörkblå jeans kombinerat med topp, tröja, örhängen och/eller någon av mina längre halskedjor.



Bland annat mitt ugglehalsband trollade ett leende på mina kollegers läppar under måndagens lopp:


Kommentarer
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

När jag kommer igång och tränar brukar det bli en blandning av simning, löpning, styrketräning och spinning :)

2011-02-22 @ 09:17:11
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!