Lugnare tider i sikte?

Imorse vid sjutiden möttes jag av en underbart vacker morgonhimmel, röd och glödande. Försökte fånga det på bild mitt i morgonstressen.


Det har varit en hel del motgångar på jobbet sedan torsdagmorgon och en hel del stress. Om jag får mina första gråa hår under de kommande dagarna vet jag vad det beror på. Skämt åsido, men efter att fredagen tog slut kl. 21:30 är jag lättad över att vi klarat av de senaste veckorna. Det kommer inte att bli lugnt direkt på måndagen, men jag lever i hoppet att det kommer att bli lugnare under de kommande 2-3 veckorna. Jag ska börja med att pallra mig iväg till en 10-timmars sömn för att återfinna energin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!