Träning vecka 5

Ny vecka, nya tag, nya krafter! Efter förrförra veckans förkylning och nästan ingen som helst träning bar det äntligen av till gymmet på måndagkväll. Jag är nog lite beroende av träningen och att få svetta av mig stress med jämna mellanrum, blev helt pirrig i kroppen av att bara sitta hemma i en vecka.

Måndag: 10 min cykel + kraftträning mage, biceps, triceps, axlar, bröst, rygg
Tisdag: 20 min löpband + kraftträning mage, rygg, biceps, axlar, ben, rumpa
Onsdag: 20 min löpband + långt magpass, axlar, bröst
Torsdag: Vila
Fredag: Armhävningar hemma
Lördag: Vila
Söndag: 12 minuters cykelpass + 20 minuters löppass + axlar, bröst, mage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!