Träning vecka 8 & triceps extensions

Den här träningsveckan var lite halveffektiv; även om jag inte missat något pass så jobbet tog de flesta av mina krafter.

Måndag: 10 min cykelpass + triceps, biceps, bröst, mage
Tisdag: 10 min cykelpass: rygg, ben, axlar
Onsdag: 10 min cykelpass + triceps, biceps, bröst, mage

Torsdag: Vila
Fredag: Vila

Lördag: agerade flytthjälp - det räknas nog absolut som sport det med :)
Söndag: 15 min löppass + axlar, ben, mage, rygg

För tillfället kämpar jag framför allt med att få snygga armar och magmuskler. Sedan jag bytt träningsplan och börjat äta mer protein ser man nog resultat, vilket är motiverande!

Hittills har jag ju visat vilka bicepsövningar jag kör. Nu blir det dags för tricepsövningen (triceps extensions), även den en isolerad övning som enbart tränar tricepsen och gör det hela till en väldigt effektiv övning:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!